lørdag 14. mai 2011

Fargevalget er klart


Vi greidde tilslutt å ta eit valg angåande dørfarge. Vi endte opp med ein lekker blåfarge, etter god hjelp frå venner og familie:) Av dørfargane eg la ut på bloggen likte vi best den blå døra, men sidan blåfargen var manipulert måte vi finne ein liknande farge. Vi endte opp med fargen: S 2040 R80B. Den er ein del lysare, men vi har testa den i verklegheita, og den var veldig fin!


Den lyseblå fargen ser kanskje litt spesiell ut på data, og den ser ikkje ut å passe like godt til flisene som fargen på døra, men eg trur det kjem til å bli meget bra! Under er alternativa til fliser som vi skal ha i hallen, og dei har eg funne på historiske fliser. Kven er finast?:)

Marokkansk_bla.jpgLiten-Norsk-stjerne.jpgPortugisisk_bla.jpgFransk-blå.jpg

3 kommentarer:

  1. Syns absolutt den blå døra var finast ja :-)

    Når det gjeld flisene likte eg best den nederste, den var knallfin !! Likte og nr.2 men trur kanskje den kan bli litt voldsom i stort antal.

    SvarSlett
  2. Nr. 2 eller 4 :)

    Bra dere fant rette farga til slutt! :D

    SvarSlett
  3. Eg lika faktisk veldig godt nr 4. Syns den var rar når den var på tilbud, men når prisen gjekk opp igjen likte eg den betre og betre;) Merkelig!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...