onsdag 22. juni 2011

Jippi!!

Hittil har dagen vore super! Har vore flink å gått ein lang tur i sola (noko som var svært deilig), Nordal har begynt å setje opp huset og når eg kom heim igjen fant eg eit brev frå husbanken med innvilging av lån!! Som eg kommenterte på Facebook for litt sida: "kan dagen bli betre?":) No sit eg å feira med ei skål jordbær og fløyte. Må vel ut å gå ein tur til seinare, for å sjå utviklinga i tomta og ta litt bilder.

Skulle egentleg hatt eit kamera som tok bilder ein gong i timen dei næraste vekene, for å sjå utviklinga betre. Kvar kan eg få tak i noko slikt? Ev. låne?

2 kommentarer:

  1. Ja, kan dagen bli betre? Så kjekt at det ordnar seg for dykk:)
    Trur du ikkje det er nok å ta deg ein tur opp på kvelden og ta eit bilete då? Det må vel vere nok vel? En liten smule overivrig kanskje? ;) Velkomen til bobla mi på fredag:)

    SvarSlett
  2. Sett opp webcamera på loftet mitt, so he du full kontroll :D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...