mandag 23. januar 2012

Doble fløydører

Eg har sendt Magne opp i huset aleine i kveld, for eg går egentlig berre litt i veien akkurat no.. Så eg skal berre kose meg med planlegging:)

Eg lurer veldig på kva type fløydør vi skal velge frå hallen og inn til kjøkkenet og vidare inn til stova. Det er opprinneleg teikna inn to glas-fløydører på 160x210, men eg MÅ no sjølvsagt begynne å leite etter noko meir spesielt sjølvsagt. Eg ser for meg smale og høge dører med måla 140x230, og med liknande stil som dørene under.

Nokon som har tips til kvar vi kan bestille slike spesialdører, til ein ikkje heilt urimeleg sum?:)






3 kommentarer:

  1. Du får høyre med Jan Ivar Brekke Ann Therese, han lager det meste. Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Hei Ann Therese

    De fleste dør og vindusprodusenter lager dette på målsøm.
    Jeg vil tro det faller billigere ut enn om du får de hånlaget hos et snekkerverksted. Det er viktig å presisere at det er dører i heltre dere ønsker, og ikke såkallte formpressede dører i MDF eller liknende. Skal det være glass i dørene går det også ann å få disse med kittfals istedenfor med moderne glasslister. Det er også mulig å få tak i "ekte" gamle dører - prøv Finn.no - i bladet Gamle Hus & Hager eller kanskje også gamletrehus.com - gamletrehus.no. Byklevindu.no trevaren.no

    Dere er bare så flinke

    Hilsen Tore - EKS Design as

    SvarSlett
  3. Takk for tips og tilbakemeldingar:) Kjekt at du fylgjer med på bloggen Tore!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...