torsdag 7. januar 2010

Her går det fole seint framover. Heller litt bakover..

Trudde vi hadde funne huset vi ville ha, men slik var det ikkje. Etter å ha teikne litt om huset for å passe til skråtomt, så var det liksom ikkje same huset lenger. Vi har derfor begynt litt på scratch igjen med å finne huset vi vil ha. Sidan eg har fått heilt dilla på alt som har med sveitserstil å gjere no, så har eg fryktelig lyst å bygge eit meir "riktig" sveitserhus. Magne e med på det meste;)

Har leita og leita på nettet etter hus eg lika, og trur nok det må bli eit arkitektteikna hus(om det ikkje blir uoverkommeleg pris). Vi må kanskje gjenke oss eit par hakk når det gjeld størrelse og standard på huset, men det må være mest mogleg gjennomført syns eg. Glasveranda går eg iallefall ikkje vekk frå. Det skal vi ha!!

Nokre eksempel på flotte hus under. Vil gjerne ha to etager på flattomt(men då kan ikkje huset være for høgt), med glasveranda i nederste etage.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...