søndag 21. juni 2009

Oppretting av blogg!

I dag bestemte eg meg for å begynne å kludre litt med ein blogg. Eg og mannen min er no midt i ein flytteprosess, der vi har solgt det koselige lille rekkhuset vårt i Ålesund, og skal flytte tilbake til fødestedet til mannen min og far min. Alt har gått veeeldig fort, og eg tenkte at det kanskje kunne lette prosessen litt ved at eg dokumenterte planer, idèar og bileter underveis. Dette er mest for vår eigen del, men også ein måte for vener og familie å kunne følge med på alt vi styrer med framover. Eg er veldig glad i det nostalgiske og ting med historie og sjel, så derfor har vi(eg) eit sterkt ynskje om å byggje eit hus i gamal stil når vi no skal flytte. Vi har gjort forsøk på å finne eit oppussingsprosjekt, men det har ikkje vore mange gamle, fine hus å ta av. Om nokon veit om et aktuelt hus på Fiskå, så skrik ut;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...