tirsdag 29. januar 2013

Julefeiring i nyhuset


Eg er veldig lei for at eg ikkje greier å følge opp bloggen min slik som eg hadde ynskt. Eg har vore ekstremt lat no etter jul, og ikkje gjort ein ting i huset. Det blei liksom meir enn nok før jul, for å få ferdig badet på loftet og gjere huset klart til masse overnattingsgjesta. Det blei ei super julefeiring!! Heile familien min frå Stranda feira jul her hos oss i tillegg til svigerforeldra mine. Eg har vore heilt elendig på å ta bilder også, men her kjem litt stemningsbileter frå jula:)

Eitt av to juletre

Pynta julebord

Endelig bruk for sølvbestikk og fineglas:)

Enkelt med lys og granbar

Hekla serviettringar


Ein av mine favorittmøbel er den gamle skyvesenga vi fekk med svigermor, og som har fått plass midt i stova vår. Den vart hyppig brukt i jula. Senga er berre heilt genial, og fantastisk god å kvile middag i!




4 kommentarer:

  1. Kjempekoseleg, du er så flink :)

    MVH Helene

    SvarSlett
  2. Tusen takk Helene! Koselig at du lika det:)

    SvarSlett
  3. Stemningsfulle bilder! Veldig fint!

    klem Hanne M :)

    SvarSlett
  4. Nei, du må ikke slutte enda! Har lest gjennom hele bloggen din og ble veldig skuffet når det ikke var flere innlegg. Er veldig nysgjerrig på hvordan badet ble. Huset deres er blitt superkoselig! Skikkelig gjennomført.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...