mandag 15. oktober 2012

På tide med ei oppdatering?


Etter ein laaang pause frå blogginga er eg tilbake:) Lysta til å blogge har vore fråværande i det siste, men håper det tek seg litt opp no når ting begynner å kome meir på plass.

Eg får begynne med kjøkenet, som er so og seie ferdig. Etter mykje om og men, og litt fram og tilbake har nesten alle skapdører, bankplater (som måtte limast på nytt) og lister kome på plass. I haustferien prøvde eg meg på "ting eg ikkje kan". Eg tok skeia i eiga hand og flisla over kjøkenbenken. Ved hjelp av fliskryss, flissnor, vanleg vater og laservater blei det meeeget beint og fint om eg får seie det sjølv. Var egentlig ganske artig:) Eg har ikkje fått fuga enda, og valget står mellom lys grå fuge og grå fuge. Kva trur dokke? Syns mursteinsmønsteret var så fint at eg vil det skal vise..





Her kjem litt fleire bilder av kjøkenet, eller allromet. Det er utruleg deilig at ting begynner å kome på plass.






2 kommentarer:

  1. Hei..
    Det huset er berre så flott. Kunne nok arrangert visning med inngangsbillett :)
    Trur eg ville gått for lysegrå fuger. Lykke til med valget!!

    SvarSlett
  2. Hehe...kanskje det ja;) Det enda vel heller med at vi spandera kaffe på dei som stikk innom trur eg. Ikkje bestemt meg for fugefarge enda.. men skal legge ut bilde når vi eeendelig får gjort det.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...