mandag 13. februar 2012

Bad

Er no i full gang med å planlegge bada i huset, så her kjem litt inspirasjonsbilder:) Det ser kanskje litt kvitt og kjedeleg ut, men trur nok eg skal greie å sprite det opp litt..

Victoria servant frå Eurobad

Classic servantbatteri frå Eurobad

Chantal WC høgtspylande frå Eurobad

Dualit badevekt

Vi skal ha liknande dusjnisje i 1 etg. med mur og glas

Termostatdusj frå Little England

Lillholmen vegglampe frå IKEA

Metro- eller subway-fliser. Lekket!!!

Skal ha panel på deler av badet i 1 etg.

Vindusfolie frå vindusfolie.no 


Lampe frå IKEA?

Golv i sjakkrutemønster:)

Victoria Albert frå Eurobad

Classic badebatteri m/gaffel frå Eurobad

Fransk speil

Octagon fliser

Venetiansk speil

Lysekrone





2 kommentarer:

  1. Heisann!! Inspirerende blogg du har. Skal bygge på huset vårt snart. Helst til sommeren, men vet ikke om vi rekker det da jeg skal tegne alt selv. :)
    Kjenner til EKS design, så moro å se noen som bygger hus fra EKS. Dere er flinke, og skjønner at du ant. er like nøye som meg når det kommer til detaljer.
    Det er vel også grunnen til at vi kanskje ikke kommer i mål med tegninger og løsninger med det første.

    Siden jeg så du skulle begynne å planlegge badet ditt, legger jeg ved en gammel link fra da jeg lagde bad i huset vårt. Litt mer shabby stil enn det du ser etter, men kanskje du blir inspirert: http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=455816/index9.html

    Jeg har ikke tid til å blogge foreløpig da dagene er så travle, men skal aldri si aldri. Enn så lenge koser jeg meg med å lese andre sine. :)

    Lykke til videre, jeg følger med..

    -K-

    SvarSlett
  2. Takk for koseleg tilbakemelding! Alt ligg i detaljane ja, men om eg greier å gjennomføre alt eg planlegg er noko anna:) Likte veldig godt badet ditt. Kjempeflotte fliser og løsningar! Du bør absolutt blogge når du skal bygge på huset:) Då skal eg fylgje med..

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...